Meny
Våra företagstjänster
Betala och ta betalt
Företagslån och finansiera
Spara och placera
Pension och försäkring
Internetbank, app och BankID
Er verksamhet
Kundservice

Bankintegration med Pagero Online

  • Smidig lösning för företag som använder Pagero Online
  • Automatisk avstämning
  • Spara tid och förenklar för företaget
Tre kollegor på en arbetsplats framför en dator

Via vår integration med Pagero Online kan du som använder Pagero förenkla ditt företags betalrutiner. Du sparar tid, får bättre kontroll och underlättar din vardag för företaget.

Genom integrationen med Pagero Online kan du via ett gränssnitt skicka företagets betalningar till banken, och få rapportering på utförda och ankommande betalningar till ditt affärssystem.

Pagero Online är affärssystemsoberoende vilket innebär att de kan hjälpa alla typer utav kunder oavsett vilket affärssystem ni arbetar i. 

Så här ansluter du Pagero Online

Diskutera med Pagero om vad som passar företaget bäst, vilken information som ska anslutas och från när det ska gälla. 

Kontakta sedan ditt bankkontor för att få hjälp att ansluta Pagero med banken.

Så fungerar bankintegrationen

Pris

Bankintegration kostar 750 kronor per år. Utöver priset för integration tillkommer transaktionsavgifter och årspriser för underliggande tjänster och produkter.

 

Mer information hittar du i prislistan.

Använder du något annat affärssystem eller programvara?