Just nu genomför vi en kundundersökning tillsammans med Svenskt Kvalitetsindex
Just nu genomför Svenskt Kvalitetsindex en kundundersökning av bankbranschen. Under perioden 1 – 31 augusti kommer ett slumpmässigt urval av våra kunder få ett meddelande i Internetbanken eller appen med en länk där man får svara på frågor kring sin kundupplevelse hos oss på Sparbanken Skaraborg. Syftet är att du som kund hos oss ges möjlighet att berätta vad du tycker om oss som bank.
Vi blir väldigt glada om du tar dig tid att svara för att vi ska kunna ge dig ännu bättre service och upplevelse. Dina svar är självklart anonyma. Inga känsliga uppgifter efterfrågas av dig som genomför undersökningen och du ska i inget fall lämna ut personnummer, eventuella koder, BankID eller dylikt.
Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter 0511-280 00 eller ditt lokala bankkontor.
Sparbankskunderna är nöjdast
Hos Sparbanken Skaraborg går ingen vinst tillbaka till bankens kunder, istället ges en del av den till ägaren Sparbanksstiftelsen Skaraborg och via dom återinvesteras vinsten i projekt inom till exempel idrott och kultur med syfte att utveckla verksamhetsområdet.